- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
Veškeré zboží dovážíme na základě Vašich objednávek, a proto můžeme zaručit maximální čerstvost a maximální dobu trvanlivosti a to zejména u mražených a chlazených výrobků proto zboží po naskladnění ihned expedujeme.
Nenakupujeme nic zbytečně na sklad, abychom se vyhnuli plýtvání. Skladem máme dle požadavků klienta pouze suché zboží a chlazené/mražené dovážíme vždy čerstvé. Mražené zboží je možné objednávat a dodáme ho v rámci rozvozových tras (ve čtvrtek, v pátek a v sobotu).
Z tohoto důvodu se může výrazně lišit doba dodání Vaší objednávky. Pokud bude Vaše objednávka obsahovat pouze suché zboží a budeme ho mít skladem, vyřídíme objednávku v co nejkratší době. Jestliže si objednáte i chlazené nebo mražené zboží, musíte počítat s delší dobou doručení. Pokud si objednáte toto zboží do pondělních 16:00 hod, zboží Vám přijde ještě tentýž týden (pravděpodobně ve čtvrtek nebo v pátek). Veškeré objednávky zaznamenané po této době budeme expedovat až následující týden. Je možné se domluvit, že zboží, které je skladem odešleme ihned a zbytek dodáme po naskladnění.
1. ZPŮSOBY PŘEVZETÍ A DORUČENÍ ZÁSILKY
Česká pošta- Balík do ruky
- Cena- 129 Kč (0-5kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 159 Kč (5,1-10Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 209 Kč (10,1-15Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 359 Kč (15,1-20Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Možnost platby na dobírku - ano, cena 17 Kč
Česká pošta- Balík na poštu
- Cena- 109 Kč (0-5kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 139 Kč (5,1-10Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 189 Kč (10,1-15Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Cena- 339 Kč (15,1-20Kg), při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Možnost platby na dobírku - ano, cena 17 Kč
Česká pošta- Balík do balíkovny
- Cena- 65 Kč, při objednávce od 2 000 Kč zdarma
- Možnost platby na dobírku - ano, cena 19 Kč
- Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
- Doba uložení na poště - 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
- Upozornění - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Zásilkovna CZ
- Cena- 87 Kč (0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 135 Kč (5,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
Doručení na adresu:
- Cena-108 Kč(0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 132 Kč(5,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
Zásilkovna SK
- Cena- 101 Kč (0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 182 Kč(5,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
Doručení na adresu:
- Cena- 152 Kč(0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 182 Kč(5,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Možnost platby na dobírku - ano, cena v ČR 35 Kčv SR 42,-Kč
- Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
- Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
- Upozornění - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
DPD CZ
Doručení na adresu:
- Cena- 107 Kč(0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 116 Kč(5,1-15kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 136 Kč(15,1-31,5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
Doručení na výdejní místo:
- Cena- 67 Kč(0-5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 84 Kč(5,1-15kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
DPD SK
Doručení na adresu:
- Cena- 142 Kč(0-3kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 168 Kč(3,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 216 Kč(10,1-20kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 252 Kč(20,1-31,5kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
Doručení na výdejní místo:
- Cena- 147 Kč(0-3kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 158 Kč(3,1-10kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Cena- 216 Kč(10,1-20kg), při objednávce od 1 500 Kč zdarma
- Možnost platby na dobírku - ano, cena v ČR 35 Kč v SR 42,-Kč
- Rychlost dodání - do 1 pracovního dne
- Doba uložení - na výdejním místě 7 dní, doručení na adresu lze odložit až o 10 dní
- Upozornění - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Osobní odběr na prodejně BIO MARKET
2. ZPŮSOBY PLATBY
Bankovním převodem
- Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky, platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu
Platba při převzetí- dobírkou
Online platební kartou
3. ZÁRUČNÍ DOBA, EXSPIRACE
- U většiny potravin je vyznačena minimální trvanlivost na obalu produktu.
- Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu kosmetického výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje třicet měsíců. U těchto výrobků se uvádí údaj o době, po kterou lze prostředek po otevření používat, aniž by došlo k poškození spotřebitele.
- U drogerie jsou uváděny pouze šarže.
4. REKLAMACE
- Reklamaci zákazník musí dopředu ohlašovat.
- Informujte nás nejprve prosím e-mailem na obchod@biotradecorp.cz nebo telefonicky na 601 653 653, následně se domluvíme na dalším postupu vyřízení reklamace.
- Po domluvě je nutné reklamované zboží poslat zpět na adresu náměstí Odboje 1843, Dvůr Králové nad Labem 544 01, BIOMARKET a to co nejdříve od nahlášení reklamace.
K zboží, které vracíte, přiložte prosím průvodní dopis a doklad o koupi. - Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Prodejce neručí za případné mechanické porušení zboží před jeho přijetím.
Neoprávněná reklamace
- Zákazník nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
- Reklamaci není možné uplatnit, pokud již u reklamovaného zboží vypršela minimální doba spotřeby.
Oprávněná reklamace
- Zákazník má právo na náhradu poštovného odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob).
- To platí pouze v případě, že vám byla doprava účtována, pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
- Tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě.
Pokud je zboží poškozené
- Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 601 653 653
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- Obratem nám zavolejte na 601 653 653 nebo nám napište na obchod@biotradecorp.cz
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
- Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.
- Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je stanovena přísušnými zákony.
Vrácení peněz
- Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
- Vrácení peněz proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodejce nesplní smluvené podmínky.
- Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
- Prodejce má právo odstoupit od smlouvy pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodejce vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
- Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění.
- Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci, např. elektronicky na emailovou adresu obchod@biotradecorp.cz nebo písemně na adresu provozovatele.
- Při odstoupení doporučujeme uvést: číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.
- Zásilky, ze kterých není jasné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny zpět odesílateli.
- Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu prodejce, kde prodejce bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.