Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.05.2020
Slimka.cz
Značka Slimka jsou potraviny pro štíhlou linii bez chemie, bez aromat, bez škrobů, emulgátorů a jiných nesmyslů. A víte co?? Skvěle chutnají. To pro... číst celé
15.02.2020
PARA ořechový olej od značky Parafood
PARAolej je za studena lisovaný olej z divoce rostoucíh paraořechů, kter se vyskytují v srdci Amazonského deštného pralesa. Paraořechový olej má jem... číst celé
31.01.2020
O značce Naturata
  Počátkem 70. let byly založeny první velkoobchodní a dovozní společnosti pro výrobu a dodávku ekologického zboží. Společnost Naturata byla založe... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Spojte se s námi

  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
JAK NAKUPOVAT

Veškeré zboží dovážíme na základě Vašich objednávek, a proto můžeme zaručit maximální čerstvost a maximální dobu trvanlivosti a to zejména u mražených a chlazených výrobků proto zboží po naskladnění ihned expedujeme.

Nenakupujeme nic zbytečně na sklad, abychom se vyhnuli plýtvání. Skladem máme dle požadavků klienta pouze suché zboží a chlazené/mražené dovážíme vždy čerstvé. Mražení zboží je možné vyzvednout zatím pouze na prodejně, při osobním odběru. 

Z tohoto důvodu se může výrazně lišit doba dodání Vaší objednávky. Pokud bude Vaše objednávka obsahovat pouze suché zboží a budeme ho mít skladem, vyřídíme objednávku v co nejkratší době. Jestliže si objednáte i chlazené nebo mražené zboží, musíte počítat s delší dobou doručení. Pokud si objednáte toto zboží do pondělních 15:00 hod, zboží Vám přijde tentýž týden (pravděpodobně ve čtvrtek nebo v pátek). Veškeré objednávky zaznamenané po této době budeme expedovat až následující týden. Je možné se domluvit, že zboží, které je skladem odešleme ihned a zbytek dodáme po naskladnění.

 

1. ZPŮSOBY PŘEVZETÍ A DORUČENÍ ZÁSILKY

Česká pošta- Balík do ruky

  • Cena- 85 Kč , při objednávce od 1 500 Kč zdarma

Česká pošta- Balík na poštu

  • Cena- 85 Kč , při objednávce od 1 500 Kč zdarma

Česká pošta- Balík do balíkovny

  • Cena- 55 Kč do 5 kg, při objednávce od 1 500 Kč zdarma
  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 35 Kč
  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení na poště - 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
  • Upozornění - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano


 Zásilkovna

  • Cena- 55 Kč do 5 kg, při objednávce od 1 500 Kč zdarma
  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 35 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Upozornění - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

 
Osobní odběr na prodejně BIO MARKET


 
2. ZPŮSOBY PLATBY

Bankovním převodem

  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky, platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu

Platba při převzetí- dobírkou

  • Česká pošta - pouze v hotovosti, poplatek 35 Kč
  • Zásilkovna - pouze v hotovosti, poplatek 35 Kč
  • Na prodejně BIO MARKET

 

3. ZÁRUČNÍ DOBA, EXSPIRACE

  • U většiny potravin je vyznačena minimální trvanlivost na obalu produktu.
  • Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu kosmetického výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje třicet měsíců. U těchto výrobků se uvádí údaj o době, po kterou lze prostředek po otevření používat, aniž by došlo k poškození spotřebitele. 
  • U drogerie jsou uváděny pouze šarže.

 

4. REKLAMACE

  • Reklamaci zákazník musí dopředu ohlašovat.
  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na obchod@biotradecorp.cz nebo telefonicky na 601 653 653, následně se domluvíme na dalším postupu vyřízení reklamace.
  • Po domluvě je nutné reklamované zboží poslat zpět na adresu náměstí Odboje 1843, Dvůr Králové nad Labem 544 01, BIOMARKET a to co nejdříve od nahlášení reklamace. 
    K zboží, které vracíte, přiložte prosím průvodní dopis a doklad o koupi. 
  • Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Prodejce neručí za případné mechanické porušení zboží před jeho přijetím.

Neoprávněná reklamace

  • Zákazník nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
  • Reklamaci není možné uplatnit, pokud již u reklamovaného zboží vypršela minimální doba spotřeby. 

Oprávněná reklamace

  • Zákazník má právo na náhradu poštovného odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). 
  • To platí pouze v případě, že vám byla doprava účtována, pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.  
  • Tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 601 653 653

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

  • Obratem nám zavolejte na 601 653 653 nebo nám napište na obchod@biotradecorp.cz

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.
  • Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je stanovena přísušnými zákony.

Vrácení peněz

  • Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu). 
  • Vrácení peněz proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.

 

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodejce nesplní smluvené podmínky.
  • Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Prodejce má právo odstoupit od smlouvy pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodejce vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

  • Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci, např. elektronicky na emailovou adresu obchod@biotradecorp.cz nebo písemně na adresu provozovatele.
  • Při odstoupení doporučujeme uvést: číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.
  • Zásilky, ze kterých není jasné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny zpět odesílateli.
  • Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu prodejce, kde prodejce bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.

 

 

 

ZDRAVÉ ZPRÁVY DO E-MAILU
Nechte se inspirovat zdravými recepty, články. Dáme Vám vědět o probíhajících akcích a událostech.
UŽITEČNÉ INFORMACE

Blog

Novinky

 

 

RÁDI VÁS UVIDÍME

BIO MARKET

Dvůr Králové nad Labem 544 01

náměstí Odboje 1843

PO-PÁ: 8:00 - 16:30 hod.

SO: 9:00 - 11:30 hod.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.